KOUDEKERK AAN DEN RIJN – De Koudekerkse betoncentrale BCK is al vele tientallen jaren aan vv Koudekerk verbonden als sponsor en niet meer weg te denken bij onze club. Al vele jaren is het bedrijf als hoofdsponsor op de shirts van het 1e elftal aanwezig. Voor het eerst sinds 40 jaar zal er een nieuwe sponsor op voorkant staan van de selectieshirts namelijk The Frozen Butcher.
BCK straalt het geloof in de toekomst uit en wil graag haar maatschappelijke functie in Koudekerk blijven vervullen, dus is de link met jeugdvoetbal niet ver weg. Voor in ieder geval de komende zes jaar zal het bedrijf de 15 jeugdteams van onze club ondersteunen
The Frozen Butcher is het consumenten merk van Zandbergen World’s Finest Meat (Zoeterwoude) dat in Nederland verkrijgbaar is bij Sligro, alle winkels van Albert Heijn en op ah.nl. Zandbergen World’s Finest Meat was met hun bedrijf Frigomundo al 2 jaar co-sponsor van de selectie met BCK, maar prijkt sinds dit seizoen dus alleen op de shirts.
BCK
Jan Willem Lahuis, opvolger van de familie van Aalst die in 1954 startte met het produceren van betonmortel, vertelt dat het bedrijf innovatiever en toekomstgerichter is dan voorheen, mede genoodzaakt door de crisis in de bouw de afgelopen jaren. BCK heeft deze crisis doorstaan en bediend inmiddels klanten in een groot deel van Europa. Gebeurde het overpompen van cement en dergelijke voorgaande jaren vooral met schepen – door oprichter Arie van Aalst bedacht en uitgevoerd direct na de WO11 – nu rijden er inmiddels ook meerdere zware pompauto’s door europa, om hun diensten te verlenen tussen (cement)schip en industrie. Onder de naam ENBO, Eerste Nederlandse Bulk Overslag en GAVAKO – het garagebedrijf, heeft het bedrijf alle expertise en kennis in huis om een flexibel partner te zijn voor bouwbedrijven in de regio, maar dus ook voor de beton en cementindustrie in geheel Europa.
The Frozen Butcher
Zeven jaar geleden in Zandbergen World’s Finest Meat zich gaan specialiseren in de productie van hoogwaardige hamburgers. Het resultaat daarvan is het Frozen Butcher concept. Onder dit merk, dat in twaalf Europese landen voornamelijk aan de retail wordt geleverd, zijn inmiddels acht verschillende hamburger, twee steak en carpaccio op de markt gebracht. Het dna van The Frozen Butcher bestaat uit verschillende elementen, waarbij een hoogwaardige kwaliteit het uitgangspunt is. Voor The Frozen Butcher wordt altijd 100% vlees gebruikt. Zo zijn er onder meer 100% Angus Burgers, Wagyu Burgers, US Beef Burgers, Iberico Burgers, Lamsburgers en biologische burgers in het assortiment. Er wordt gekozen voor kwaliteitsvlees en er worden geen additieven aan toegevoegd.
www.frozenbutcher.com / www.zandbergen.com
Bron: V.V.Koudekerk